Latest News

COMEL : KUCING COMEL YANG PANDAI BERGAYA

Masih ingat dengan kucing comel pakai topi tembikai yang pernah kami kongsikan dulu? Setelah beberapa lama mencari akhirnya kami dapat tahu juga identiti kucing berkenaan. Kucing comel itu bernama Snoopy dan berasal dari China. Post ini kami akan kongsikan lebih banyak lagi gambar-gambar comel Snoopy beraksi dengan pelbagai kostum dan topi yang menarik. Geram je tengok gelagat comel snoopy ni siap buat muka kesian bagai hehe.



hai! saya snoopy kucing yang comel hehe

buat muka macam ni je pon orang dah ramai kata comel

cantik tak ekor saya? macam ekor musang hehe

saya memang comel.. nak peluk saya? hehe

nak dukung pon boleh hihihi

masih ingat dengan post topi tembikai dulu? Ingat saya rela ke nak pose semua tu?

saya ada banyak aksesori, rantai pon ada hehe cntik tak?

selalu kena pakai benda pelik-pelik ni la -.-

bergaya tak saya? hehe

tuan saya selalu pakaikan macam-macam nak nampak comel katanya

kirin!

comel tak telinga saya? hehe

wink! ;)

err saya ada tanduk wuwuwuwu

jadi kucing roti pulak la haha

ada ke suruh saya jadi minnie mouse.. jatuh standard -.-

saya memang pandai buat muka kesian hehe

saya boleh jilat hidung sendiri hehe

Cak! hehe

saya comel hehe

hari ni nak jadi kucing la hehe

kenapa kena mandi?

nak mandi pon ada topi cantik jugak hehe

bertukar jadi anak itik baru senang nak mandi

No comments:

Post a Comment

Pensel Rajin Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.