Latest News

HANYA KERANA DITINGGALKAN KEKASIH, REMAJA LELAKI UGUT BUNUH DIRI DI WECHAT



Seorang remaja lelaki mahu membunuh diri gara-gara ditinggalkan oleh teman wanitanya. Dalam status WeChatnya, remaja itu menulis luahan hatinya yang terakhir untuk teman wanitanya itu.

"die cabar aku bunuh diri.. oke.. kite tngok.. klu xblas msj tu, mmg aku dh mati la"

sambungnya lagi

"dengan orang lain maybe aku main2, tapi gan die aku serius.. and now, aku ada wat silap, then die nak tnggalkan aku. serius ak xsnggup.. ak syang die sangat2.. die lain dri yg lain.. sayang, permintaan terakhir abg, klu abg mati nnt, abg nak ayg dtg melawat jenazah abg, tu dh ckup wat abg happy.. thanks.. hati abg just for u ayg.. 

#dear allah, please died me tonight."


Apa yang dilakukan oleh remaja lelaki ini hanyalah untuk menarik perhatian si teman wanita agar kembali kepada dirinya. Namun, tidak diketahui pula status terkini remaja lelaki itu sama ada masih hidup ataupun mati.

Inilah masalah remaja masa kini. Nak bercinta sampai ke jannah bagai, janji langit bulan dan bintang, tetapi belanja kekasih guna duit mak bapak juga. Tak malu ke?

No comments:

Post a Comment

Pensel Rajin Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.