Latest News

SEXY : KEKASIH BARU SHAH JASZLE YANG COMEL HANIS HUSNA

Tiada siapa menyangka tali pertunangan Shah Jaszle dan Redzwani Puteri yang dibina sejak Disember 2012 sudah putus secara tidak rasmi setelah aktor itu mendedahkan sudah memiliki kekasih baru bernama Hanis Husna.


Orangnya tidaklah secantik dan sejelita Redzwani Puteri namun penampilan wanita itu lebih seksi dan sosial. Mungkin inilah antara punca mengapa Shah Jaszle tertarik dan terpikat.

Sehubungan itu, gelaran perampas kini bertukar tangan daripada Hanez Suraya kepada Hanis Husna. Sebahagian pengikut Shah meninggalkan komen pedas yang menganggap kekasihnya sebagai punca perpisahan aktor kesayangan mereka dengan bekas tunang yang juga pelajar jurusan perubatan di Malaysia Science University (MSU), Shah Alam.

Bagaimanapun, Hanis menerusi Harian Metro menafikan tomahan tersebut dan melahirkan perasaan sedih dituduh merampas tunang orang tanpa mengetahui cerita sebenarnya.

“Saya amat sedih apabila kes ini jadi besar dan orang menghentam saya macam-macam tanpa tahu apa yang berlaku antara Shahz dan tunangnya."

"Memang saya kekasih Shahz tapi selepas dia tiada apa-apa lagi hubungan dengan tunangnya. Saya sangat tertekan dituduh perampas (tunangan orang) sedangkan orang (luar) tak tahu cerita sebenar.”







No comments:

Post a Comment

Pensel Rajin Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.