Latest News

RAJA BOMOH SEDUNIA HADIR DI LOKASI KEMALANGAN BAGI MENENANGKAN ROH MENDIANG KARPAL SINGH?


Raja Bomoh Sedunia hari ini mengemparkan rakyat Malaysia sekali lagi. Ingatkan, dia hanya berminat terlibat dalam kes kehilangan pesawat MH370 di Lautan Hindi, rupanya sanggup menyibukkan datang ke lokasi kemalangan!

Raja Bomoh pada beberapa minggu yang lalu dikecam hebat oleh pihak pengurusan hotel ekoran membuat 'sidang media' (video recording) tanpa kebenaran dan tidak berbayar. Akibat dari itu, manager on duty pada hari tersebut diberhentikan kerja.

Kali ini, dalam kes kemalangan maut yang melibatkan Ahli Parlimen Bukit Gelugor, mendiang Karpal Singh juga turut menarik perhatian Raja Bomoh. 

Dengan kehadiran yang tidak diundang, berbekalkan semangkuk air dan ditemani oleh pembantunya, Raja Bomoh dipercayai sedang menenangkan roh mendiang Ahli Parlimen Bukit Gelugor.

Justeru, ramai yang tertanya-tanya bila agaknya pihak berkenaan akan mengambil tindakan terhadap Raja Bomoh yang pernah memalukan imej Malaysia di mata dunia ini? Apakah pihak 'berkenaan' terlalu malas untuk melayan si bomoh yang pada masa ini aktif ke sana sini mencari populariti? - My Media Hub

No comments:

Post a Comment

Pensel Rajin Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.