Latest News

Wanita Buta ‘Tahan Sakit’ Selama 416 Jam Siapkan Tatu Di Badannya

Mempunyai kekurangan tidak boleh melihat seolah – olah tidak mempengaruhi wanita ini untuk tampil berbeza. Meskipun buta namun Fran Atkinson percaya diri sendiri dengan menutupi seluruh tubuhnya dengan tatu yang tidak boleh dilihatnya. Fran Atkinson menghabiskan 3 tahun untuk mendapatkan tatu menutupi seluruh tubuhnya.


Sebanyak 416 jam dihabiskan Fran ditato Grez Bowman dari leher hingga pergelangan kakinya . Grez sendiri mengaku tatu pada tubuh Fran merupakan karya terbesarnya selama ini .

Ibu dari dua anak itu tidak boleh melihat sejak remaja dan penglihatannya hanya 5 peratus . Fran mengaku cukup puas mengetahui bentuk tatu itu dari suaminya , Ron , untuk menceritakan secara terperinci.







“Saya mengatakan ingin tema Mesir di belakang dan memberikan Grez kebebasan untuk selebihnya , ” kata Fran . ” Tatu pertama di badan saya adalah lakaran Pegasus terbang yang dibuat 25 tahun lalu dan terus ia berkembang sejak itu , ” kata wanita berusia 52 tahun ini . ” Kira – kira 3 tahun lalu saya mendapat idea lalu memutuskan untuk menutupi seluruh tubuh dengan tatu .

“Fran mengaku proses paling menyakitkan untuknya adalah saat mentatu bahagian ketiak , lutut dan pergelangan kaki . Kin Fran berpendapat dia ingin mendaftarkan diri ke Guinness Book of World Records sebagai wanita paling banyak mempunyai tatu di Wales.


Suaminya tidak keberatan kerana sudah mengetahui bahawa tatu memang boleh menimbulkan sesuatu yang obses kepada individu itu.

No comments:

Post a Comment

Pensel Rajin Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.