Latest News

Peminat Kecam Tasha Shilla Kerana Memakai Sponge Yang Tebal Di Bontot



Tasha Shilla mengamuk di instagram miliknya disebabkan kecaman dan kritikan bertubi-tubi terhadap bentuk susuk badan terutamanya di bahagian pinggul dan juga dada yang dikatakan menggunakankan sponge tebal dan bukannya original.

Dibawah merupakan caption instagram beliau mengenai kutukan dan kritikan yang dilemparkan terhadap beliau.

Kepada mereka ini yg tidak mengenali saya dan sengakatan dengannya..terima kasih atas kata2 kamu semua. Tak perlu nk pakai sponge utk dapat body mcm saya.anda semua bole join @fitnessakinah atau amalkan senaman dirumah.rajin2kan la diri utk buat 'SQUAT'.


Jangan asyik rajin buat fitnah pd org. Saya minta maaf atas kata2 saya jika terguris dihati.saya juga manusia yg tak sempurna.sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Pensel Rajin Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.